Jump to content

Recommended Posts

Posted
13 minutes ago, canr6 said:

hello

AIDA64 not displaying no temperature although present in samsung nvme 980 pro. Any chance this could be fixed please?

Do you have a NVMe RAID array that this SSD is a member of?

Posted
14 hours ago, Fiery said:

Do you have a NVMe RAID array that this SSD is a member of?

No 1 x 980 pro 500 gb 

1x 1 tb 970 evo m2 

no raid 

Posted
1 minute ago, canr6 said:

No 1 x 980 pro 500 gb 

1x 1 tb 970 evo m2 

no raid 

Thank you!  Please right-click on the bottom status bar of AIDA64 main window --> Disk Debug --> SMART Dump. Copy-paste the full results into this topic, or attach the results as a TXT file to your post. You may need to enable status bar in AIDA64 / main menu / View first.

Also right-click on the bottom status bar of AIDA64 main window --> Disk Debug --> RAID Dump. Copy-paste the full results into this topic, or attach the results as a TXT file to your post.


Thanks,
Fiery

Posted
8 hours ago, Fiery said:

Teşekkür ederim! Lütfen AIDA64 ana penceresinin alt durum çubuğuna sağ tıklayın -> Disk Hata Ayıklama -> SMART Dökümü . Tüm sonuçları bu konuya kopyalayıp yapıştırın veya sonuçları TXT dosyası olarak gönderinize ekleyin. Önce AIDA64 / ana menü / Görünüm'de durum çubuğunu etkinleştirmeniz gerekebilir.

Ayrıca AIDA64 ana penceresinin alt durum çubuğuna sağ tıklayın -> Disk Hata Ayıklama -> RAID Dökümü . Tüm sonuçları bu konuya kopyalayıp yapıştırın veya sonuçları TXT dosyası olarak gönderinize ekleyin.


Teşekkürler
Fiery

 

smartdump.txt raiddump.txt

Posted

 
43 minutes ago, Fiery said:

Teşekkür ederim! Lütfen Samsung'un 980 Pro için uygun NVMe sürücülerini yüklemeyi deneyin ve yardımcı olup olmadığını bana bildirin.

No driver for 980 pro

Posted

 

45 minutes ago, canr6 said:

No driver for 980 pro

Thank you for the info.  Please send us a final dump: right-click on the bottom status bar of AIDA64 main window --> Disk Debug --> NVMe Dump.

Posted

nvmedump.txt

2 hours ago, Fiery said:

 

Bilgi için teşekkürler. Lütfen bize son bir döküm gönderin: AIDA64 ana penceresinin alt durum çubuğuna sağ tıklayın -> Disk Hata Ayıklama -> NVMe Dökümü .

 

  • 2 weeks later...
Posted
On 11/21/2020 at 6:58 PM, canr6 said:

@Fiery

Thank you for the data.  I'm afraid we cannot find the root cause of the issue.  We'll need to order a 980 Pro SSD unit and try to replicate the issue using it.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...