Jump to content

Share your SensorPanel


Mice007

Recommended Posts

8 hours ago, Ethan Jones said:

26387570_Panel(2).thumb.jpg.ddb1ed00ae92c7ca40a6caf3dd02539e.jpg

So all the credit for this one goes to Tahsin as he done all the work first, i just adapted it to 600x1024 and added the bits that i want on my panel. But yeah i just downloaded and used his gauges ect.

I have adjusted the % on the gpu and cpu usage as i noticed in this screen shot that they are overlapping the numbers.

 

If the file doesnt work then just change the file name to BlueSky600x1024.sensorpanel and it should work, still not sure why the files i upload are renaming themselves.

BlueSky600x1024_sensorpanel.c875c3e1b433547e17c8452e89f1e608 2.72 MB · 10 downloads

Many thankx for this awesome work

20210305_222904.thumb.jpg.b086cad856de1595b2050c56c56b225d.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Robert Ekkel said:

How do i remove the ASUS ROG logo? I've checked every part but i can't seem to find the imagine and adjust it.

that icon has been flatted into the background, u can replace it by edit the background image

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sam Healey said:

Hey dude this is awesome. Completely new to this as of yesterday, any idea why it might not be showing the GPU temp but everything else is working? Cheers!

Does it say trial? If your still on the Aida64 trial it won’t work I’m pretty sure. 
Otherwise just modify the gauge again from gpu diode to gpu or gpu to gpu diode, I forget which way but have a go and that should work.

Link to comment
Share on other sites

On 2/23/2021 at 8:35 PM, Tahsin said:

Hi all

new sensor panel and i've made  new gauges , the sensor resolution is 800x600 but there is background image you can resize it to fit your panel there are four Font files goes to Windows/Fonts .

you can use new  gauges in your personal sensor panel 

cheers

SPDsensor800x600.png

 

https://1fichier.com/?ss5jx1tlwv4dcfrnuzc5

Hola, seria posible 800x480?? muchas gracias

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ethan Jones said:

Does it say trial? If your still on the Aida64 trial it won’t work I’m pretty sure. 
Otherwise just modify the gauge again from gpu diode to gpu or gpu to gpu diode, I forget which way but have a go and that should work.

Nah i got the full fat version for sure, I changed the gauge from gpu diode to gpu and it's still having none of it, complete noob at all this sorta stuff, I'll have another crack at it again soon but can imagine it'll go as well as it did last time...:lol:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Sam Healey said:

Nah i got the full fat version for sure, I changed the gauge from gpu diode to gpu and it's still having none of it, complete noob at all this sorta stuff, I'll have another crack at it again soon but can imagine it'll go as well as it did last time...:lol:

What GPU are you running? Also does the gpu temp show up in the the standard part of Aida64 

Link to comment
Share on other sites

Just a silly simple 3in1  800x480 sensor panel.

All u need is in the panel manager.., just hide and unhide the sensors.

https://prntscr.com/10eta3s

https://prntscr.com/10et8yu

https://prntscr.com/10et7wd

800x480 3 in 1.sensorpanel

Photoshop can be a bitch.., esp if u have no clue-like me-how it worx.., but with a lil Google help u can really do miracles.., and as a wise PS u-tuber says.., "master the tools.., not the answer..!"

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...